top of page
  • Фото автораkobzevaa27

Всесвітній день здоров’я!

Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. Це свято увійшло в традицію, за даними проекту DilovaMova.com, з середини минулого століття.🤸 Саме в цей день Студрада КММК хоче закликати кожного з Вас зосередити зусилля на одному завданні охорони здоров'я, що має глобальний вплив на наше життя,- зберегти повноту і продуктивність життя і робити внесок в збереження здоров’я своїх родин і суспільства. Зараз актуальність цієї теми на великому рівні, це стосується кожного з нас - молодих або старих, чоловіків або жінок, багатих чи бідних, незалежно від того, де ми живемо. Збережімо наше здоров'я і силу.🏋️

Здоровий спосіб життя є важливим фактором, що сприяє підтримці фізичного і психічного добробуту, збільшенню тривалості активного життя людини. Та захист у наші тяжкі часи!⛹️ Бажаємо Вам з розумінням і увагою ставитися до свого здоров’я.☝️ Бадьорості Вам, сили духу, благополуччя, щастя та любові.🙏 Студенти та викладачі фізкультурно-спортивного циклу ВНЗ Київського міського медичного коледжу💥 Приєднюються до акції #WhiteGard Наш девіз -"Здоровим бути модно" Ми виховуємо майбутніх медиків бути активними, спортивними, мотивованими, дотримуватись здорового способу життя на благо розвитку здорової нації, на благо миру та злагоди в державі)))💪 #студрада_кммк #кфк #день_здоров






22 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

Happy Halloween

bottom of page